Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Jag... Blogga... igen... Hmm..

Av Linda - 9 mars 2011 12:20

Japp, Nu har jag startat en ny blogg i hopp om att jag ska kunna sköta denna. 

Men med en liten princessa på 15mån och en bulle till i ugnen så har man inte så mycket att göra på dagarna i väntan på förlossning, så det ska nog gå bra.


jaa... förlossning... HJÄÄÄLP!!!! tankarna har ju som börjat att dyka upp nu, är ju inte så länge kvar, 19maj.

Men med Elina så gick det ju kanon. 5tim 30min, så jag hoppas att det ska gå lika smidigt denna gång.

Är bara rädd att svanskotan ska smälla av denna gång, och en ryggbedövning får dom inte lägga!

Under elinas födsel så bad jag om att få en ryggbedövning.

Upp kommer en sur j*vla Polack Kärring som sticker sönder min rygg totalt. Barnmorskan som va med slutade att räkna sprutorna när polackj*veln stuckit mig 16 ggr i ryggen.

och efer tanten äntligen fått in ryggbedövningen så hinner den inte börja hjälpa förän krysstvärkarna startar :/


Så jag hoppas verkligen att det ska gå även denna gång utan ryggbedövning :)


Nu vaknade mammas lilla Ängel, så nu blir det fingerförg!!!


puss! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 februari 2012 10:31

Japp idag är det måndag och detta innebär att hela familjen är hemma :) (Elina har ju bara dagis tis,ons,tor) så dagen började kl:06:00 denna dag och detta är ovanligt i denna morgontrötta familjs vardag. Nja kanske inte förmig då som inte sover ...

Av Linda - 11 oktober 2011 10:00


Japp nu har det hänt åter igen... jag skulle ha skrivit en uppdatering i min blogg för ett par dagar sedan men som sagt vad... Haft ganska mycket att gjort med sjuka barn och allt. Här hemma är vi inne på 7:e veckan med förkylningar mm, börjar bli ...

Av Linda - 6 oktober 2011 11:02


Japp snart dags för en tur in på SmärtKliniken :) Hoppas ju på bra besked nu, så man kanske slipper 1 smärta iaf. men man ska ju hitta en ortoped som vill operera oxå, och han jag va till ville inte så jag hoppas dom på smärtis har hittat en som ...

Av Linda - 6 oktober 2011 02:19


Åhh kan inte fatta att man känner sig bättre än på länge. (tippar på att det beror på medicinen som nu äntligen är uttrappa). Känns så otroligt skönt att kunna minnas vad som händer på veckorna och verkligen känna att barnen får umgås med sin rikti...

Av Linda - 22 september 2011 21:54

Hallå igen Idag kan man säga att det har varit en ganska bra dag. Tack gode gud så har jag inte haft några grin attacker eller ångest attacker alls. Vilket för mig är en toppendag. Men igår kväll va det inge bra. gråt attack i över 6tim och efter...

Presentation

Namn: Linda
Ålder: 28
Civilstånd: Gift med Martin Åström
Barn: Elina 2,5år och Melott 10mån.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Trampa i Gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards