Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Åhhhh...

Av Linda - 6 oktober 2011 02:19

Åhh kan inte fatta att man känner sig bättre än på länge. (tippar på att det beror på medicinen som nu äntligen är uttrappa).

Känns så otroligt skönt att kunna minnas vad som händer på veckorna och verkligen känna att barnen får umgås med sin riktiga mor och inte en zombie medicinerad tant.

Ja klockan är ju över 00:00 nu så jag måste ju säga "Igår" va jag och Martin på ÖppnaFörskolan med Melott medans Elina va på dagis.

Vet inte hur många gånger Martin sa att Gud vad skönt det känns att vi har fått tillbaka dig som mamma igen :) 

Måste ju erkänna att det är underbart att höra han säga det för det blir oxå en bekräftelse på att det jag kämpat med nu under 5månader har gett resultat på så vis att jag påväg tillbaka till mitt rätta jag. Men visst har jag fortfarande vissa saker som jag kämpar med, t ex för mycket rörelse eller ståhej runtomkring mig så blir jag totalt sönder stressad och mega irriterad, men igentligen så är ju inte det nått jämfört med hur jag har mått :)


Sitter nu och fördriver tiden tills det ska bli morgon så jag kan gå och lägga mig när martin kliver upp, då börjar hans pass på våran otroligt sjuka lilla tjej.

jag med min nojja kan inte gå och lägga mig när Melott är såhär täppt och slemmig i luftrören :/ sitter hellre och vakar då, för jag vet att om jag skulle lyckas somna så kommer jag och vakna 1000ggr för att kolla till Melott ändå :)

fattar inte att hon kunnat bli så förkyld på 1 dag. för när vi va på ÖppnaFörskolan så va hon ju pigg, men nu super sjuk :(


Ohhh måste ju berätta att vi har fått tillökning i familjen... DIVA!!!

Diva som oxå heter Drömtorpet´s Anne Bonny Buccaneer kom till oss den 27/9.

Hon är en Chinese Crested Dog som är född den 31/5 så hon är alltså  strax över fyra månader.

Hon är världen goaste lilla fröken som sover under mitt täcke varje natt, heeeeeeela natten lång :)

Hon gör verkligen skäl för namnet;) för någon annan än mig duger inte och ja hon är ju lite noga med maten :) (Men för familjen göra man allt!)


    

Foto: Tove Asplund


Nu dags för en Cappuchino och en rök :P


Tjing Tjing

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 februari 2012 10:31

Japp idag är det måndag och detta innebär att hela familjen är hemma :) (Elina har ju bara dagis tis,ons,tor) så dagen började kl:06:00 denna dag och detta är ovanligt i denna morgontrötta familjs vardag. Nja kanske inte förmig då som inte sover ...

Av Linda - 11 oktober 2011 10:00


Japp nu har det hänt åter igen... jag skulle ha skrivit en uppdatering i min blogg för ett par dagar sedan men som sagt vad... Haft ganska mycket att gjort med sjuka barn och allt. Här hemma är vi inne på 7:e veckan med förkylningar mm, börjar bli ...

Av Linda - 6 oktober 2011 11:02


Japp snart dags för en tur in på SmärtKliniken :) Hoppas ju på bra besked nu, så man kanske slipper 1 smärta iaf. men man ska ju hitta en ortoped som vill operera oxå, och han jag va till ville inte så jag hoppas dom på smärtis har hittat en som ...

Av Linda - 22 september 2011 21:54

Hallå igen Idag kan man säga att det har varit en ganska bra dag. Tack gode gud så har jag inte haft några grin attacker eller ångest attacker alls. Vilket för mig är en toppendag. Men igår kväll va det inge bra. gråt attack i över 6tim och efter...

Av Linda - 21 september 2011 11:00

Japp nu har det gått 5 månader sedan jag va inne och skrev (typ).min andra dotter föddes den 4maj i år, 3veckor för tidigt. Hon mådde lite dåligt när hon låg i magen den sista timmen pga navelsträngen satt kring halsen vilket gjorde att hjärtljuden g...

Presentation

Namn: Linda
Ålder: 28
Civilstånd: Gift med Martin Åström
Barn: Elina 2,5år och Melott 10mån.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Trampa i Gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards